poniedziałek, 30 czerwca 2014

Owocowy shake

Lato w pełni, ale pogoda nie dopisuje, dlatego też idealny będzie zastrzyk witamin w postaci shake'a. Nie muszę chyba mówić, że najpyszniejszy jest wtedy kiedy mamy upały, bo daje nam cudowne orzeźwienie.
Zaczęłam miksować w domu, ponieważ natchnęła mnie wizyta w Shake & Bake. Tam koniecznie chciałam spróbować shake'a z dodatkiem batonika, bo wydawało mi się, że będzie to interesujący smak. W domu jednak powróciłam do tradycyjnych smaków, dużo zdrowszych i prostszych kombinacji.

Składniki:

  • truskawki
  • połówka ananasa obranego i pokrojonego w kostkę
  • 2 brzoskwinie
  • pół jogurtu naturalnego
  • pół szklanki mleka
  • kostki lodu
Tak naprawdę ilościowo to od Was zależy jaki smak chcielibyście żeby przeważał :)





Wkładamy wszystko do miseczki, do słoika, do blendera czymkolwiek miksujecie...


Następnie blendujemy, dodajemy mleko i jogurt, parę kostek lodu i gotowe ! 


Proste, smaczne i orzeźwiające ! :D i ten smak ! :) koniecznie spróbujcie !





3 komentarze:

  1. Saczne, zdrowe, z mała ilością kcal - super propozycja na ciepłe dni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Same kasztany można czasem upolować w: Kauflandzie, Tesco czy Almie. Jeśli zaś chodzi o mąkę czy płatki, to najlepiej udać się do jakiegoś sklepu ze zdrową żywnością.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ! Dziękuje bardzo za każdy komentarz. :) Piszcie śmiało co myślicie i co uważacie ! :) Pozdrawiam Liwka